Wij werken doorlopend aan het verbeteren van onze securityoplossingen. We raden daarom aan altijd zo spoedig mogelijk te upgraden naar de nieuwste versie van onze oplossingen om te blijven profiteren van optimale ESET-security. Om onze partners te ondersteunen in het upgraden van hun klantomgevingen naar de laatste versie van onze oplossingen, bieden wij de ESET Remote Upgrade Service.
Wat is de ESET Remote Upgrade Service?
Tijdens de ESET Remote Upgrade Service helpt één van onze technische collega's jou op afstand bij het upgraden van de endpoints, agents en ERA/ESMC van jouw klantomgevingen naar de laatste versie.
Waarom kiezen voor de ESET Remote Upgrade Service?
- Na de Upgrade Service is de omgeving van één klant geheel geüpgraded naar de nieuwste versie van de ESET-oplossingen en zijn zij optimaal beveiligd tegen dreigingen;
- Onze technische experts laten je stap voor stap zien wat de handelingen zijn om de klantomgeving zo efficiënt mogelijk te upgraden;
- Na de Upgrade Service ken je het proces om als partner de resterende klantomgevingen zelfstandig te upgraden naar de nieuwste versie van de ESET-oplossingen.
Wat zijn de kosten van de ESET Remote Upgrade Service?
Tot het einde van 2019 bieden wij onze partners deze service gratis aan voor maximaal twee klantomgevingen. Vanaf 1 januari 2020 bedragen de kosten voor deze service € 175,- per klantomgeving.
Hoe vraag je de ESET Remote Upgrade Service aan?
Het aanvragen van de Remote Upgrade Service kan via een mail naar verkoop@eset.nl. Er zal vervolgens door één van onze medewerkers contact worden opgenomen om een sessie in te plannen.
Reactie toevoegen
Log in of registreer om een reactie te plaatsen.