Overslaan naar hoofdinhoud

ESA mobile application - Foutmelding: Opslagruimte niet gereed - Kennisbank / ESET Secure Authentication / ESA Troubleshooting - ESET Tech Center

ESA mobile application - Foutmelding: Opslagruimte niet gereed

Lijst van auteurs

Wanneer de mobiele applicatie van ESA op Android de volgende foutmelding toont: Opslagruimte niet gereed




Adviseren we de volgende stappen uit te voeren:

1. Verwijder de cache van de ESA app.

2. Verwijder vervolgens alle cache zoals hier gemeld: https://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/.

3. Re-provision het toestel vanaf de ESA server. (Je kunt eventueel eerst het toestel verwijderen en opnieuw toevoegen)

4. Open de ESA applicatie en ga akkoord met de voorwaarden.

5. Open de SMS die je hebt gekregen van het provisionen en voeg/activeer nu het account via de link uit de SMS.

Reactie toevoegen

Log in of registreer om een reactie te plaatsen.

Heeft u een wachtwoordherinnering nodig?