Als u contact opneemt met ESET Support via het reguliere supportformulier, kunt u ons een bijlage sturen met een maximale grootte van 20MB. Dit is voldoende voor het versturen van screenshots en/of gecomprimeerde logs. Als u ons een groter bestand wilt sturen, zoals memory dumps of grote logs, vragen wij u de volgende stappen te doorlopen:
- Comprimeer alle bestanden die u naar ons wilt sturen in één archief met een unieke naam zoals uw bedrijfsnaam en uniek ticketnummer uit uw ticketingsysteem. Het doel hiervan is om te voorkomen dat iemand anders probeert een bestand met exact dezelfde naam als de uwe naar onze servers te uploaden. Door gebruik te maken van gangbare bestandsnamen zoals "logs.rar" wordt de kans op een dergelijke situatie vergroot.
- Upload de logs naar het ESET File Transfer portaal.
- Maak een nieuw Ticket aan met behulp van het supportformulier. Vergeet niet de naam van het geüploade bestand te vermelden, zodat we het gemakkelijk kunnen terugvinden.
Add a comment
Please log in or register to submit a comment.